Ρωτήστε τον Ψυχίατρο

Ρωτήστε τον Ψυχίατρο

Κάντε την ερώτησή σας. Μιλήστε γι αυτό που σας απασχολεί, είτε αν απλά θέλετε να το μοιραστείτε, είτε αν επιθυμείτε απάντηση από τον Ψυχίατρο. Οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις θα εμφανίζονται δημόσια και είναι ανώνυμες. Παρ’όλα αυτά, μπορείτε να δώσετε το e-mail σας, για να λάβετε ειδοποίηση σχετικά με την απάντηση που περιμένετε. Το e-mail σας, δεν δημοσιοποιείται, ούτε καταχωρείται.

Χρήστος Κακουλίδης,Ψυχίατρος-Ψυχοθεραπευτής

 

Μιλήστε για το θέμα που σας απασχολεί

 
 
 
 
 
 
-- Τα πεδία που μαρκάρονται με * , είναι απαραίτητο να συμπληρωθούν.
-- Το E-mail σας δεν δημοσιοποιείται.
-- Ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύσει το κείμενό σας, αν δεν πληρεί τις προυποθέσεις.
6 entries.
Εβελίνα έγραψε την 23 Φεβρουαρίου 2018 at 14:46:
Καλησπέρα σας. Είμαι γυναίκα 24 ετών και έχω μεγάλο πρόβλημα με την εύρεση εργασίας. Παρότι έχω προσόντα αδυνατώ να βρω εργασία για μήνες με αποτέλεσμα να έχω πολύ άγχος, να μην μπορώ να αναπνεύσω καλά, να με πιάνει κατάθλιψη όταν είμαι έξω με φίλους, να κλαίω χωρίς συγκεκριμένο λόγο (πχ τσακωμός με το σύντροφό μου) και να τον υποχρεώνω να βγαίνουμε από το σπίτι σχεδόν κάθε βράδυ (γιατί τα πρωινά δουλεύει) για μια βόλτα ''για να πάρω ανάσα''. Να σας πω και ότι το σπίτι που διαμένω είναι μακριά από το κέντρο της πόλης, οπότε είναι αδύνατο να πάω για μία έξοδο μόνη μου με τα πόδια, χρειάζεται κάποιος να με μεταφέρει. Αισθάνομαι ότι είμαι βάρος και δεν προσφέρω τίποτα, παρά μόνο καταναλώνω. Πώς να αλλάξω αυτή την κατάσταση, και κυρίως να φύγει αυτό το βάρος από πάνω μου ; Ευχαριστώ.
Admin Reply by: Chris Kakoulidis
Καταλαβαίνω. Η ύπαρξη εργασίας, δεν προσφέρει μόνο χρήματα. Είναι σημαντικός παράγοντας για να αισθανόμαστε δημιουργικοί και παραγωγικοί. Παρ'όλα αυτά, ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε την κάθε δυσκολία που προκύπτει στη ζωή, θεωρώ ότι δεν είναι ανεξάρτητος από τα ενδοψυχικά μας φίλτρα και κατ επέκταση από τα θέματα που βαθύτερα, μας απασχολούν. Αν αισθάνεστε ότι τα καταθλιπτικά πεδία, σας δυσκολεύουν σε σημείο να πλήττουν την λειτουργικότητά σας, όπως φαίνεται από τα γραφόμενά σας, θα σας πρότεινα να ζητήσετε βοήθεια από ειδικό, είτε αυτή αφορά σε μια ψυχοθεραπευτική διαδικασία, είτε σε μια φαρμακευτική προσέγγιση, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχετε κάτι σοβαρό. Αλλά κάθε τι που μας απασχολεί, σε βαθμό που πλήττει τη λειτουργικότητά μας, χρειάζεται να το αντιμετωπίζουμε πριν εγκατασταθεί η όλη εικόνα στο μυαλό μας, και μας κάνει να αισθανόμαστε προβληματικοί
δεσποινα έγραψε την 24 Ιανουαρίου 2018 at 17:07:
καλησπερα θα ηθελα να σας ρωτησω τα εξης,παλια εκανα χρηση του φαρμακος minitran 4-25 για διαταραχη πανικου και καταθλιψη και ομολογω οτι μου ειχε κανει απιστευτη δουλεια,λογω ελλειψης σε πολλα φαρμακεια ομως αναγκαστικα να το κοψω νωριτερα απο οτι επρεπε και οταν το επαιρνα δν το επαιρνα συστηματικα ,πριν λιγες μερες ξεκινησα το ladose μισο καθε μερα και εχουν περασει 10 μερες και νιωθω χειροτερα απο οτι ειμουν,το παιρνω σε συνδυασμο σε 25 mg seroquel ,για να μην παρω καποιο εθιστικο ηρεμιστικο..τι με συμβουλευετε να κανω? με το minitran δν ειχα τετοια θεματα..και αν με ρωτουσατε ποιο θα προτιμουσα θα σας ελεγα οτι με αυτο ενιωθα καλυτερα..ακομα και στο αγχος κι ας ειναι παλιο αντικαταθλιπτικο.
Admin Reply by: Chris Kakoulidis
Γεια σας.Με την ευκαιρία που μου δίνει το μήνυμά σας, θα ήθελα σε αυτό το σημείο να αναφέρω, ότι η συγκεκριμένη σελίδα του Psychiatros Online, δεν ενδείκνυνται για οδηγίες σχετικά με φαρμακευτικές αγωγές. Κάτι τέτοιο θα ήταν τουλάχιστον ανεύθυνο,μιας και δεν είναι δυνατόν κάποιος να δίνει οδηγίες και συμβουλές σχετικά με φαρμακευτικές αγωγές, για έναν άνθρωπο που δεν γνωρίζει και δεν έχει καμία αντίληψη για την κλινική του εικόνα. Και γενικά θα πρότεινα να μην περιδιαβαίνετε στο διαδίκτυο ψάχνοντας πρόχειρες λύσεις για ένα τόσο σοβαρό θέμα, όπως είναι η υγεία μας.
Ζωη έγραψε την 22 Ιανουαρίου 2018 at 01:41:
Καλησπέρα !η μικτή αγχώδη καταθλιπτική διαταραχή με εμμονικα στοιχεία είναι η διπολική διαταραχή η καμια σχέση?
Admin Reply by: Chris Kakoulidis
Γεια σας..ναι..σχετίζονται..από εκεί και πέρα,προσωπικά θεωρώ οτι οι διαγνώσεις στην Ψυχιατρική,συχνά αλληλεπικαλύπτονται με τρόπο που μπερδεύει τα πράγματα αντί να τα κάνει απλούστερα.Σημασία έχει-για τη συνέχεια της συζήτησης-ο λόγος για τον οποίο κάνετε τη συγκεκριμένη ερώτηση.
Αλκμήνη έγραψε την 28 Δεκεμβρίου 2017 at 13:11:
Πρίν από περίπου 10 χρόνια εμφάνισα συμπτώματα ιδεοψυχαναγκαστικής διαταραχής. Μετά από θεραπεία με ladose (1 την ημέρα) για αρκετούς μήνες, τα συμπτώματα υποχώρησαν σε πολύ μεγάλο βαθμό και για τέσσερα περίπου χρόνια ήμουν πολύ καλά χωρίς φάρμακο. Τον φετινό Φεβρουάριο τα συμπτώματα επανήλθαν, άρχισα ξανά το ladose ( 1 την ημέρα) και μετά από 8 μήνες είχαν σχεδόν εξαφανιστεί. Στην προσπάθεια μου να τα σταματήσω ξανά, μείωσα τη δόση σε μισό ladose την ημέρα για πέντε εβδομάδες. Τα συμπτώματα άρχισαν να κάνουν ξανά την εμφάνισή τους και έτσι συνέχισα να παίρνω πάλι 1 την ημέρα. Εδώ και περίπου 3 εβδομάδες παίρνω 1 την ημέρα ξανά, αλλά και πάλι δεν είμαι εντελώς καλά. Η ερώτησή μου είναι η εξής: η εν λόγω υποτροπή μπορεί να οφείλεται στη μείωση της δόσης του φαρμάκου; Προτείνετε να συνεχίσω να παίρνω 1 την ημέρα για κάποιους μήνες; Ευχαριστώ!
Admin Reply by: Chris Kakoulidis
Γεια σας. Καταννοείτε πως θα ήταν ανεύθυνο να δίνω οδηγίες για φαρμακευτικές αγωγές με αυτό τον τρόπο και δίχως να γνωρίζω τον άνθρωπο στον οποίο αναφέρομαι. Από εκεί και πέρα, αν θέλετε τη γνώμη μου πιο σφαιρικά, είμαι της άποψης πως τα φάρμακα δεν αρκούν-παρά το ότι είναι απαραίτητα μερικές φορές- για να επέλθει η ισορροπία που αναζητούμε. Χρειάζεται και η ψυχοθεραπευτική διαδικασία για να μην μπαίνουμε επαναληπτικά σε φάσεις υποτροπών μιας νεύρωσης
Μαρια έγραψε την 7 Δεκεμβρίου 2017 at 15:26:
Γεια σας,τωρα τελευταια πηγαινω σε.ενα κεντρο απασχολησης αλλα εγω το βλεπω σαν σχολειο,εχω πει πολλες φορες οτι δεν θελω να πηγαινω καθολου εκει αλλα πρεπει να ασχολουμαι με κατι,υπαρχει καποιο χομπι που θα μπορουσα να ασχοληθω;
Admin Reply by: Chris Kakoulidis
Γεια σας. Η ηλικία σας? Το μέρος που ζείτε?..Υπάρχουν πολλά με τα οποία μπορεί να ασχοληθεί κανείς, αλλά πρέπει να γνωρίζω περισσότερες λεπτομέρειες για να σας δώσω μια απάντηση. Το μόνο βέβαιο, είναι πως σίγουρα χρειάζεται να ασχολούμαστε με πράγματα. Να ξοδεύουμε ενέργεια και να μη συσσωρεύουμε απραξία..
Κατερίνα έγραψε την 2 Δεκεμβρίου 2017 at 17:02:
Sto spiti mou ginountai sinexws tsakomoi kai feloune na xwrisoyne emena app to antra mou kai na afisoyne emena monoi me Ena paid.
Admin Reply by: Chris Kakoulidis
Γεια σας. Θα ήθελα περισσότερες λεπτομέρειες για να μπορώ να σας απαντήσω. Κατ αρχήν, ποιοι θέλουν να σας χωρίσουν?..οι γονείς σας? Οι γονείς του?..είναι πολύ λίγες οι πληροφορίες που δίνετε